Thursday, 28 April 2016

Radio 4 EU bias shock. source Sun

Bought another Sun today. Can't find an apology for front page yesterday. Times was on Sky News. Will look on Times later.

But page 2 reports the Institute of Economic Affairs has a study showing Brexit under represented on Today.

Should the BBC be obliged to repeat any Brexit story, even if it has limited news value, even if it has been on the front page of the Sun? Should David Davis expand on the scandal theme whatever the evidence for a scandal?

Maybe he did and I missed it. I am not going to keep up for much longer by checking out too much. But my guess is that the Sun has lost a bit of edge. Whatever the basis for reporting the Queen I don't think they will come up with another similar story that gets repeated.

When will IPSO report?

No comments:

Post a Comment